Monday, August 24, 2015

PARUT...JOM HILANGKAN..

Bismillahirrahmanirrahim...
In The Name of Allah The Most Graciuos and The Most Merciful...
Assalamualaikum to all readersss..
 
Parut ialah tanda yang ditinggalkan pada kulit selepas luka, kesan melecur atau bahagian tisu yang tercedera mula sembuh. Oleh kerana tisu yang dijanakan ini tidak tumbuh sejajar dengan tisu lama, kulit yang baharu akan tampak lebih gelap berbanding kawasan sekitarnya. Usaha untuk memulihkan parut dan mengembalikan kesempurnaan kulit adalah berkait rapat dengan penjanaan tisu baharu dan kelancaran pengaliran darah.
 
Benda paling dibenci adalah parut jerawat ! sebab?? yela, susah nk ilang kot. The best way tuk ilang kan parut tu, kita cuba rawat, sebab itu wujudnya produk HIRUSCAR POST ACNE ni..
 
 

 
Apa itu Hiruscar Post Acne ??

Hiruscar Post Acne ialah gel jernih bersifat 100% antibakteria yang dirumus khas untuk penyerapan cepat dan mudah. Formula 3-dalam-1 yang unik bertindak secara sinergistik untuk memulihkan parut jerawat, mencerahkan cela hitam dan mencegah pembentukan parut jerawat kekal yang baharu. Ia juga menyembuhkan luka secara semula jadi dan pada masa yang sama memudarkan tompok-tompok hitam dan/atau cela keperangan pada kulit. Untuk melihat hasil terbaik, rawatan hendaklah diteruskan selama 2 minggu hingga 2 bulan, 2 hingga 3 kali penggunaan setiap hari. Tempoh rawatan juga mungkin berbeza-beza dan bergantung kepada keadaan luka jerawat. 
 
Apakah peranan Hiruscar Post Acne?
  • Untuk mencerahkan tompok-tompok hitam dan/atau meredakan kemerahan akibat keradangan selepas jerawat sembuh.
  • Untuk memulihkan parut jerawat yang dalam.
  • Untuk mengelakkan pertumbuhan jerawat berulang
Formula 3-dalam-1 bertindak secara sinergistik untuk meratakan dan melicinkan kulit serta memulihkan semua jenis parut jerawat. 
 
 
Hiruscar Post Acne

 

 
Bilakah perlu digunakan?
 
Gunakan Hiruscar Post Acne untuk merawat cela-cela kulit disebabkan parut jerawat, tompok-tompok hitam dan keradangan jerawat. Ia juga sangat bermanfaat bagi menghindari pertumbuhan jerawat baru. Hiruscar Post Acne dirumus khas untuk kegunaan harian dan disyorkan hanya untuk aplikasi selepas jerawat pulih. Jangan sapu pada sebarang luka terbuka.
 
Bagaimanakah syor penggunaan Hiruscar Post Acne?
 
Sapu Hiruscar Post Acne dengan lembut pada bahagian terbabit sekurang-kurangnya 2 hingga 3 kali sehari. Dengan ciri penyerapannya yang baik, Hiruscar Post Acne boleh digunakan bersama solekan dan menjadi sebahagian daripada rutin harian rawatan kulit anda. Dengan penggunaan yang berterusan sebagaimana disyorkan, parut jerawat lazimnya akan mulai pudar dalam masa 4 minggu*. 
 
  • Rawatan berterusan selama 4 minggu adalah disyorkan untuk tompok-tompok hitam dan merah.
  • Rawatan berterusan melebihi 4-8 minggu adalah disyorkan untuk parut jerawat yang dalam.
  • Untuk mencegah jerawat daripada membentuk parut, sapu Hiruscar Post Acne secara berterusan selama 4 minggu sebaik sahaja keradangan jerawat mulai pulih.
  • Rawatan berterusan juga boleh mengelakkan pertumbuhan jerawat berulang.
 
***Kajian klinikal yang dijalankan ke atas 21 subjek (Feb 2010) oleh Dermscan, Perancis.
 
 
Buktikan keberkesanan formula 3-dalam-1 Hiruscar Post Acne
 
Keberkesanan yang Terbukti*
  1. Untuk mencerahkan tompok-tompok hitam dan/atau meredakan kemerahan akibat keradangan selepas jerawat sembuh.
  2. Untuk memulihkan parut jerawat yang dalam.
  3. Untuk menjaga kulit terdedah jerawat sihat.
 
Medinova, sebuah syarikat ternama dari Switzerland yang mengkhusus dalam bidang rawatan kulit dan parut jerawat, telah berjaya mengembangkan sejenis produk inovatif yang bukan sahaja berkesan untuk memulihkan parut yang dalam akibat jerawat, malah ia juga bermanfaat untuk memudarkan tompok-tompok hitam dan/atau merah. Formula revolusioner ini menggandingkan tiga bahan berkeberkesanan tinggi yang bertindak harmoni untuk memudarkan parut, melicinkan kulit dan mencegah pertumbuhan jerawat berulang. Tambahan lagi, gel jernih yang cepat diserap, tidak berminyak dan berbau harum ini juga amat mudah untuk digunakan.
 
 
MPS (Mucopolysaccharide Polysulphate)
MPS (Mucopolysaccharide Polysulphate)Mempercepatkan penghasilan asid hyaluronik bagi meningkatkan keupayaan sel-sel kulit untuk mengekalkan lembapan. Hasilnya, parut menjadi semakin pudar manakala pengaliran oksigen dan nutrien di dalam lapisan epidermis kulit menjadi semakin lancar. 
 
 
Allium Cepa
Allium CepaMembantu mencegah pengumpulan tisu berlebihan. Ia juga mengecilkan saiz parut, meredakan ruam merah dan mengurangkan kesan hitam pada kulit. 
 
 
 
Pionin
PioninIa adalah sejenis agen antibakteria yang dapat membantu mengurangkan risiko pertumbuhan jerawat baru dan berulang.
Ia juga mengandungi bahan-bahan lain yang berkesan untuk merawat parut dan memperbaiki keadaan kulit seperti Niacinamide atau Vitamin B3 bagi merencatkan melanin dan mengurangkan cela kulit, serta Allantoin bagi melegakan kegatalan, mempercepatkan proses penjanaan semula sel-sel kulit dan meningkatkan tahap lembapan kulit. 
 

JAMINAN KESELAMATAN

  • Pelbagai kajian telah dijalankan dengan kerjasama beberapa institusi Eropah seperti Dermscan (Perancis). Ia melibatkan lebih 250 subjek yang berbeza daripada aspek usia, jantina dan jenis kulit. Keputusan kajian menunjukkan kadar kejayaan 100% dalam semua kes.Hiruscar ialah 100% hipoalergenik dan selamat untuk digunakan oleh orang dewasa berusia 18    tahun dan ke atas. 
  • Tidak mengandungi alkohol. 
 
 
Jika sape2 y nak cuba Hiruscar nie boleh dapatkan dgn harga RM12 sajeee...tapii uolls kene download voucher ni dulu dkt web ----> HIRUSCAR

Facebook page Hiruscar skrg ni juga ada menjlnkan contest selfie. Senang je cara dia ambik gambar selfie dgn Hiruscar Post Acne ni pastu post dkt FB dorang dan uolls berpeluang menang hadiah tunai mingguan, y mane berminat boleh la layari----> facebook page hiruscar untuk maklumat lanjut.

 
 
 
 
regards
#hadapidengansenyuman

2 comments:

  1. kena d/load voucher...kalau beli di guardian or watson ada tak...mcm menarik je HIRUSCAR POST ACNE ni

    ReplyDelete
  2. a'aa kene downlod dulu incase nk dpt harga 12 hingget tu..kalo nk direct guardian or watson pom boley..

    ReplyDelete

POPULAR POSTS