Monday, August 17, 2015

PERGI PAGI PULANG PAGI

Bismillahirrahmanirrahim...
In The Name of Allah The Most Graciuos and The Most Merciful...
Assalamualaikum to all readersss..

Syawal pom dah berlalu semoga jumpa lagi tahun depan.. 

Hari ni jiwa kacau..jiwa kacau..hahaha..penangan bila tiap2 malam husben duk bukak youtube dengar kuat2 lagu ni..tambh parah bila aku datang opis pasang jugak lagu ni..hihii..tangkap leleh..hahaha..

Tapiii ada 1 y buat hati aku tersentuh sal lagu ni, sbb lagu nilah penguat time husben aku duk offshore, while dia dgr lagu ni aku thu dia rindu nk klaut balik..aku thu hati dia emg nak sgt pegi sana, namun husben aku ni pelik, kdg2 xphm ap y ada dalam hati dia tu, walhal aku siap ckp law awk nak pegi laut pegi la,,sy ok kita PJJ..hihii (dlm hati xnakk !!)lagi pelik bila dia ckp kt kwn2 dia aku xbagi pegi sbb baru kawen..sje la tu nak guna aku sbgai alasan..papepom aku hormat keputusan dia, sbb aku tahu DIA sayanggg aku...muaahhhh berkali2..hihihi





**husben suka sgt tengokkk...rindu katernyaaa..


Aku sayang padamu 
Aku cinta padamu 
Semua kan ku lakukan 
Demi kebahagiaanmu
Tak pernah ku keluhkan 
Walau rintangan menghadang 
Panas hujan begini makanan sehari-hari
Ku rela pergi pagi pulang pagi
Hanya untuk mengais rezeki
Doakan saja aku pergi 
Semoga pulang dompetku terisi
Kamu tak perlu resah
Aku sedang berusaha 
Demi kebahagiaan 
Kamu yang aku sayangi
Tak pernah ku keluhkan
Walau rintangan menghadang
Panas hujan begini makanan sehari-hari
Ku rela pergi pagi pulang pagi 
Hanya untuk mengais rezeki 
Doakan saja aku pergi 
Semoga pulang dompetku terisi
Aku rela ditinggal pergi pagi pulang pagi 
Karena kamu mencari rezeki
Kau doakan saja aku pergi 
Semoga pulang dompetku terisi
Aku rela pergi pagi pulang pagi 
Hanya untuk mengais rezeki 
Kau doakan saja aku pergi 
Semoga pulang dompetku terisi
Semoga pulang dompetku terisi
Dan semoga kau tak ngambek lagi



regards
#hadapidengansenyuman

No comments:

Post a Comment

POPULAR POSTS