Monday, April 20, 2015

ONE STEP CLOSER #16JAN2015

Assalamualaikum to All Readerss....




Alhamdulilah, dalam kita merancang tapi DIA yang lebih mengetahui..pejam celik..pejam celik dah 5 taon kami duk kenal hati budi..yela family pom dah bsing asyik berkepit jer..bila nk ikat, xmnis asyik keluar berdua xde ikatan..byk mata y memandang, dan byk jugak mulut y mngata..hurmmmm...Law ikutkan kami xnak tunang pom, plan nk nikah terus..buat mne y patut..yela masing2 dah bz dgn keje tmbh2 22 duk jauh..jenuh..tpi disebabkn nak jaga ati family, Alhamdulillah Allah sentiasa merancang yang terbaik untuk hambaNYA...

akhirnya.....
TERIMA KASIH EN TUNANG MOHD DANIAL HAFIZI BIN MOHD TAJUDDIN.

Sebenarnya xplan pom date tu, tapi disebabkan nk ikat jugak..nak xnak kami pilih date n proceed, hahaha... tuk pengetahuan korang,kami tunang xlama..juz ikat 2 bln, n then nikah...Naseb la barang-barang hantaran sume dah sedia. Guna pakai balik time abang aku tunang ritu,takde la nk kelam kabut sgt. Aku pun tak harap majlis grand. Tunang je pun tak payah bazir. Jemputan pun cukuplah sedara mara aku n family Danial..Pastu kawan-kawan aku yang dekat 2,3 orang.


Aku syukur sangat sebab majlis sempurna dengan perbincangan kedua belah pihak di persetujui. Terima kasih terutama family yang byk membantu dalam menguruskan mjlis ni..syukur sangat-sangat...harap dengan status baru dapat mematangkan aku lagi.



Menanti hari bahagia. Semoga Allah permudahkan semua. 
Amin....


alhamdulilah..0ne step closer.......


**gambar ehsan kwn2 jer..memory fon corrupt..sedih...huwaaarrrr...










2 comments:

  1. Boleh tak mengade nak wish congrats lagi kat sini. Selamat menempuh alam rumah tangga sayang.

    ReplyDelete
  2. Boleh aje, mcm xbiasa buat..hahaha..tengs syg..officially 1 bln daa..wink..wink..

    ReplyDelete

POPULAR POSTS