Thursday, May 3, 2018

KONVENSYEN SETIAUSAHA TNB 2018

Assalamualaikum semuaa..

Pejam celik, pejam celik dah masuk dah mei. Memandangkan Hari Setiausaha setiap April.
Alhamduliahh !!! Rezeki kami selaku AJK boleh mengadakan konvensyen KST untuk tahun ni awal dari tahun sebelumnya .

Timur sudah, utara sudah, tahun ni kami ke Selatan. Hasil perbincangan AJK yang terlibat, kami bersepakat untuk memilih Mahkota Hotel, Melaka dengan bertemakan "GLOBAL & POWER".



19 April 2018 jam 12.30 seramai 80 orang kakitangan berpusu ke Melaka. Sebilangan kecil diberi kemudahan menaiki bas yang telah disediakan.


geng yang menaiki bas

selamat sampai

Sebelah petang adalah acara bebas untuk semua orang, jadual hanya bermula sebelah malam dengan pemilihan AJK baru bagi tahun 2018/2020. Namun untuk AJK lama, tugas masih menanti. Its Time for wraping seperti mana setiap tahun.


muka sama jer.

secret place for AJK

20 April 2018, bermula sesi dengan pihak Consultan. paling syok sebab retis ada (Fahrin Ahmad), masing-masing excited memandang majoriti Setiausaha TNB adalah wanita. Namun alhamdulilah tahun ni special sebab ada sorang wakil setiausah lelaki. Memang terbaik !!!



Our CEO sempat drop by



Group 6 won for first place


payung sikit

Saat yang ditunggu oleh semua PA. DINNER ybertemakan "Baba Nyonya Kampung Style" sangat meriah, sehinggakan masing-masing kelihatan lain dari yang lain.

geng bawang

half of EV

senior-senior

ours YDP

muka sama je tiap tahun


meja paling bising

Queen of The Night



20 April 2018. Our last day at Melaka. So much good input and memory we get from this konvensyen. Terima kasih untuk semua yang terlibat.

Setiausaha TNB


Till we meet for Next Year uolsss !!!!



Regards
Syahafizie
3 Mei 2018

No comments:

Post a Comment

POPULAR POSTS